سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنکی هنری مساجد استان مرکزی گفت: کارگاه آموزشی نماز با عنوان بوسه ای برآسمان برگزار می شود.
جهت ثبت نام به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنکی هنری مساجد استان مرکزی به روابط عمومی در اراک گفت: سومین کارگاه آموزشی نماز با عنوان «بوسه ای برآسمان» در روزهای 13، 14 و 15 اردیبهشت به ترتیب در شهرهای خمین، ساوه و اراک با حضور بیش از 200 نفر از مربیان نماز مساجد برگزار می شود.

 وی افزود: مربیان شهرهای خمین، محلات و دلیجان در مسجد سید الشهدای خمین، مربیان شهرهای ساوه و زرندیه در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه و مربیان مابقی شهرستان های استان مرکزی در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک از کارگاه آموزشی نماز بهره مند می شوند.

 با بیان اینکه این دوره آموزشی با حضور مربیان نماز و فعال در کانون ها بر اساس توانمندی های دینی و اعتقادی، هنری، فرهنگی و تجربه کار با نوجوان انتخاب شدند ادامه داد: حجت الاسلام پورجواد، حجت الاسلام غزالی و استاد شعبانی در خصوص مباحث ارتباط موثر، اردویی و مباحث و مبانی هنری و زیباشناسی مسجد به تدریس می پردازند.

 حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: دومین همایش و دوره آموزشی نماز با عنوان بوسه ای برآسمان پس از سه بخش در شهرهای ساوه وخمین دی ماه سال 95 با شرکت مربیان نماز از شهرهای اراک، شازند، کمیجان، خنداب، فراهان، آشتیان و تفرش و بهره مندی از استادان حجت الاسلام داروینی و همتی در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار شد.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنکی هنری مساجد استان مرکزی افزود: نخستین دوره این طرح تابستان 95 با حضور بیش از 800نفر از مربیان نماز در باغک شازند به مدت سه روز برگزار شد.

 این مقام مسئول با بیان اینکه اگر نماز بین افراد نهادینه شود همه مشکلات اعتقادی و روحی نیز مرتفع می شود گفت: افزودن صفی به صف های نماز جماعت رسالت مجاهدان فرهنگی در کانون فرهنگی هنری مساجد است و همه باید با هم برای احیای این مهم بسیج شویم.

 طرح «بوسه‌ای بر آسمان» با هدف افزایش سطح سواد علمی و اعتقادی مربیان کانون مساجد در زمینه نماز از طرح های موفق دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی است که با استقبال خوبی از سوی مربیان مواجه شده است و امسال سومین دوره این طرح برگزار می شود.

 جهت ثبت نام با شماره 32791050 و 32791060 تماس حاصل نمایید و یا

در شهرستان خمین به دفتر نمایندگی کانونهای مساجد خمین جناب آقای کوچکی

در شهرستان ساوه به دفتر نمایندگی کانونهای مساجد ساوه جناب آقای کارکن

در مرکز استان به دبیرخانه کانون های مساجد استان مراجعه نمایید.

همچنین علاقمندان می توانند به ادارات ارشاد شهرستان ها جهت ثبت نام مراجعه نمایید

همچنین فرم زیر به همین منظور طراحی و قابل استفاده می باشد.

لطفا بعد از پر کردن فرم روی گزینه submit  کلیک کنید

۹۶/۰۲/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]