سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
 

دوره آموزشی نماز با عنوان طرح« بوسه ای بر آسمان» در شهرستان خمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، دوره آموزشی طرح بوسه ای بر آسمان در مسجد سیدالشهدا کانون فرهنگی هنری شهید مطهری با بیش از50 شرکت کننده از شهرهای خمین، محلات و دلیجان به اجرا درآمد دراین دوره آموزشی یک روزه که با حضور سه استاد، حجت الاسلام  پورجواد، حجت الاسلام غزالی و علی شعبانی برگزار شد.

 ارتباط موثر، تصویرسازی و تکنیک ها، اردو داری از جمله دروس ارائه شده توسط اساتید سومین دوره آموزشی تربیت مربی کانون ها بود.

 درحاشیه برگزاری دوره رضاکوچکی مسئول نمایندگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خمین گفت: هدف از برگزاری این دوره ها ارتقاء مهارت مربیان نماز کانون های مساجد که در طی سال در مساجد مشغول آموزش نماز، احکام و مفاهیم قرآنی دانش آموزان ۹ تا ۱۲ است.

 

 

وی افزود: کلاس های آموزش نماز که در طرحی به نام طرح بوسه ای بر آسمان از سال گذشته اجرا شده است در شهرستان خمین با استقبال خوب خانواده ها و کودکان روبرو شده است.

 این مقام مسول خاطرنشان کرد: در سال های آینده تعداد بیشتری کلاس در مساجد شهرستان خمین برگزار خواهد شد و از فعالان مسجدی به ویژه ائمه جماعات و مسئولان کانون های مساجد درخواست می شود که با توجه به وجود شرایط لازم برای افزایش اعتقادات و آشنایی بیشتر با احکام مورد نیاز نوجوانان به تشکیل کلاس های این طرح در مساجد اهتمام ویژه کنند.

 




۹۶/۰۲/۱۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]