سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

کارگاه آموزشی نماز با عنوان بوسه ای برآسمان هم اکنون در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک به حضور مربیان نماز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی از اراک، سومین کارگاه آموزشی نماز با عنوان «بوسه ای برآسمان» در روزهای 13، 14 اردیبهشت در خمین  و ساوه با حضور مربیان نماز شهرهای خمین، ساوه، دلیجان، محلات، زرندیه  برگزار شد و بخش سوم این دوره امروز 15 اردیبهشت با حضور بیش از 150نفر از مربیان خواهر و برادر از شهرهای اراک، شازند، خنداب، کمیجان، تفرش، آشتیان و فراهان در حال برگزاری است.

 این دوره آموزشی با حضور مربیان نماز و فعال در کانون ها بر اساس توانمندی های دینی و اعتقادی، هنری، فرهنگی و تجربه کار با نوجوان انتخاب شدند.

 حجت الاسلام پورجواد، حجت الاسلام غزالی و استاد شعبانی در خصوص مباحث ارتباط موثر، تعریف ارتباط،‌ انواع ارتباط،‌ عومال موثر در برقراری و تداوم یک ارتباط،‌ نکات سازنده برای نحوه ارتباط،‌ تعمیق ارتباط عاطفی،‌ بررسی عوامل ایجاد محبت بین مربی و متربی،‌ اردو داری و مباحث و مبانی هنری و زیباشناسی مسجد به تدریس می پردازند.

 دومین همایش و دوره آموزشی نماز با عنوان بوسه ای برآسمان پس از سه بخش در شهرهای ساوه وخمین دی ماه سال 95 با شرکت مربیان نماز از شهرهای اراک، شازند، کمیجان، خنداب، فراهان، آشتیان و تفرش و بهره مندی از استادان حجت الاسلام دارینی و همتی در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار شد.

 نخستین دوره این طرح تابستان 95 با حضور بیش از 800نفر از مربیان نماز در باغک شازند به مدت سه روز برگزار و کتاب کتاب پیک بوسه ای بر آسمان که شامل شعر، نقاشی، آموزش کاردستی و حل مسأله با موضوع نماز بود در این دوره ها تدریس شد.

 طرح «بوسه‌ای بر آسمان» با هدف افزایش سطح سواد علمی و اعتقادی مربیان کانون مساجد در زمینه نماز از طرح های موفق دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و با محوریت افزودن صفی به صف های نماز جماعت برگزار می شود.

 تاکنون با استقبال خوبی از سوی مربیان نماز کانون های فرهنگی هنری مساجد مواجه شده و تاثیر بسزایی در جذب بیشتر نوجوانان در مسجد و حضور در نمازهای جماعت داشته است.




۹۶/۰۲/۱۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]