سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای مالک آباد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع ) جشن روزه اولی‌ها در کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

حسینعلی صابری، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای مالک آباد بهروابط عمومی در اراک گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام جشن روزه اولی‌ها با حضور دختران 9 سال تمام و پسران پانزده ساله در محل کانون برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه  روزه اولی ها به همراه خانواده‌های خود در این مراسم شرکت می کنند افزود: در این مراسم روزه اولی ها مهمانان اصلی این جشن باشکوه هستند و با آداب و احکام روزه آشنا می شوند و از جوایزی نیز بهره مند خواهند شد.

 مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مالک آباد ادامه داد: جشن بزرگ روزه اولی ها با هدف ساختن یک خاطره ماندگار برای روزه اولی‌ها، تشویق و ترویج مسائل دینی در میان خانواده ها به ویژه نسل جوان و ایجاد نشاط و شادابی و تشویق نوجوانان به انجام مبانی دینی همچنین ایجاد شوق و علاقه بیشتر به ادای این فریضه الهی برگزار می‌شود؛ در این مراسم روزه اولی‌ها در واقع نزدیک‌تر شدن خود به خدای متعال و بهره‌مندی از فیوضات این ماه مبارک را جشن می‌گیرند.

 وی از دیگر برنامه های این کانون به  برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم قبل از نماز مغرب و عشا در مسجد اشاره کرد و گفت: در لیالی قدر نیز مراسم احیای شب های قدر به همت اعضای کانون در مسجد برگزار می شود.

 صابری اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای رسیدن به سرشت پاک الهی است و قرآن کتاب هدایت انسان هاست پس باید همگان با بهره گیری از آیات ارزشمند آن و تدبر در مفاهیم آن در مسیر صحیح هدایت قرار گیرند و سعادت خود را در هر دو جهان تضمین کنند.

۹۶/۰۳/۱۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]