سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: پس از پایان ماه مبارک رمضان، طرح آموزشی با آموزش سوره واقعه ادامه پیدا می کند.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به روابط عمومی در اراک، گفت: سوره 96 آیه ای واقعه هم مطابق با سال 1396 و با محوریت سبک زندگی قرآنی و اقتصاد بعد از عیدفطر در فصل تابستان امسال اجرا می شود.

 وی با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان، 30 آیه‌ سوره ملک به تعداد روزهای ماه مبارک انتخاب شد و هر آیه در یک روز برنامه ‌ریزی شده به شرکت کنندگان آموزش داده شد افزود: محتوای آموزشی این طرح شامل روخوانی و روان خوانی، حفظ و مفاهیم دو سوره مبارکه ملک و واقعه است که هر دو سوره تفسری معنایی دارند..

 حجت الاسلام ذوالفقاری، اضافه کرد: غنی ‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ ها در مراکز فرهنگی و قرآنی، تشویق و ترغیب علاقه مندان جهت انس با آیات قرآن کریم، زمینه سازی جهت دستیابی به منویات مقام معظم رهبری درخصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، گفتمان سازی و تدبر در قرآن کریم، مشارکت و هم افزایی در اجرای برنامه های قرآنی با سایر نهادها و دستگاه های قرآنی از اهداف طرح قرآنی 1451 است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: عناصر فرهنگی باید پرچم‌دار فعالیت‌های فرهنگی باشند و برای حفظ این پرچم‌داری باید با معارف قرآن و مطالعه، انس داشته باشند و این موضوع را به اطرافیان خود نیز انتقال دهند.

 لازم به ذکر است این طرح قرآنی از 10 سال پیش در فضای رسانه ملی با محوریت شبکه قرآن به جهت غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در فصل تابستان اجرا شد و عنوان این طرح نیز بر اساس تعداد سال‌های نزول قرآن نامگذاری شد.

جهت شرکت در این برنامه معنوی آیین نامه و فرمهای مربوطه را از لینک زیر دریافت نمایید.

دریافت
توضیحات: آیین نامه

دریافت
توضیحات: برنامه زمانبندی

دریافت
توضیحات: لیست شرکت کنندگان

۹۶/۰۳/۳۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]