سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
درایام اوقات فراغت تابستان ۹۶ ثبت نام از علاقمندان در نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جام مساجد ساوه انجام می شود.


به گزارش روابط عمومی از اراک، محمد مهدی کارکن، مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه در جلسه هماهنگی این جشنواره که با حضور مسئولان کانون های مساجد ساوه و نمایندگان تیم های ورزشی این کانون ها برگزار شد گفت: ثبت نام از علاقمندان در این جشنواره از بیستم تیرماه آغاز می شود.

 وی افزود: این جشنواره در دو بخش خواهران و برادران با رشته های فوتسال، والیبال، طناب کشی، فوتبال دستی به صورت گروهی و رشته های تنیس، دومیدانی، تکواندو، کونگ فو، وشو، آمادگی جسمانی، شنا، دوچرخه سواری، دارت و ژیمیناستیک به وصرت انفرادی در ایام اوقات فراغت برگزار می شود.

 کارکن با بیان اینکه مسابقات این جشنواره از اول مرداد بین اعضای کانون های شرکت کننده برگزار می شود گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با معرفی نفرات و گروه های برتر در مصلای ساوه یا سالن سلمان ساوجی برگزار می شود.

 مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سبب ایجاد انگیزه بیشتر برای حضور در کلاس های آموزشی کانون می شود و تاثیر بسزایی  در نهادینه کردن ورزش به عنوان عامل تندرستی دارد.

 وی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در سطح شهرها و روستاها برای احیای بازی های بومی محلی و رسوم مختلف از جمله برنامه هایی است که تاثیر در زنده نگه داشتن بازی های بومی و ایجاد نشاط اجتماعی دارد.

 


۹۶/۰۴/۱۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]