سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
گرامیداشت دو شهید مدافع حرم (۲۲تیر) در مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع) واقع در کوی علی‌ابن ابیطالب (ع) برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی از اراک، مراسم شهدای مدافع حرم شهرستان اراک شهیدان کاظم خاوری و حسین ابراهیمی فردا چهارشنبه(21تیر) در اراک برگزار می شود.

 مراسم استقبال و شبی با شهدا فردا بعد ازنماز مغرب و عشاء در مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع) کوی علی‌ابن ابیطالب (ع) برگزار می‌شود و آیین تشییع پیکر این شهیدان نیز روز پنجشنبه (22تیر) ساعت 9 با حضور مردم مومن و شهید پرور شهرستان اراک از میدان شهدای این شهر به سمت گلزار شهدا برگزار می شود.

 این شهدا از تیپ فاطمیون در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) در منطقه شیخ هلال سوریه و در درگیری با گروهک تروریستی داعش به فیض شهادت نائل آمدند.

۹۶/۰۴/۲۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]