سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفرصادق (ع)، مراسم دسته جات عزاداری آن امام همام با حضور خیل عظیم عاشقان و دلدادگان آن حضرت برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی از اراک، همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری آن امام همام در قالب دسته های سینه زنی در اراک برگزار شد و در این مراسم معنوی و پرشور که با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار، روحانیون، مسئولان دستگاه های اجرایی استان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ومردم مومن و ولایت پرور اراک برگزار شد، اقشار مختلف مردم و دوستداران آن امام عزیز به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

 دسته های عزای سینه زنی به صورت یکپارچه از ساعت 10:30 صبح (29تیر) همزمان با روز شهادت امام صاادق(ع) از میدان شهدای اراک و با حرکت از مسیر خیابان محسنی و خیابان شیخ فضل الله نوری و با مداحی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت در مصلای بیت المقدس اراک حضور یافتند.

 عزاداران بعد پایان مراسم سینه زنی و عزاداری در بخش دیگری از این مراسم با حضور در مصلای اراک از سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی پیرامون فضایل، جایگاه ایشان و خصوصیات امام جعفر صادق (ع) بهره مند می شوند.

 مردم عزادار از شب گذشته با سیاه کردن سر در اماکن عمومی، مساجد، خانه ها و مغازه ها ارادت قلبی خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان دادند و امروز با حضور در مساجد، حسینه ها و تکایا در سوگ پیشرو و پیر مذهب تشیع به سینه زنی و عزاداری می پردازند.

۹۶/۰۵/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]