سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
طی مراسمی از برترین ها و فعالان اوقات فراغت آسمانی ها ۹۶ که به صورت مرتب در کلاس شرکت کردند با اهدا لوح و هدایا تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام قربانعلی محمدی مطلق امام جمعه نوبران (25شهریور) در مراسم اختتامیه کلاس های اوقات فراغت شهرستان ساوه که در کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد محمد رسول الله روستای جوشقان برگزار شد گفت: حضور افراد در مسجد سبب روشنی دل و جان آنان و سعادت دو دنیا می شود.

 وی افزود: اوقات فراغت بخش مهمی از زندگی انسان ها را تشکیل می دهد و چنانچه افراد برنامه ای مشخص برای گذراندن مطلوب اوقات فراغت نداشته باشند سایر جنبه های زندگی آن ها به طور چشمگیری تحت شعاع قرار می گیرد.

 امام جمعه نوبران ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت های بسیاری دارند و به حمدالله چند سالی است که این مراکز فرهنگی  با بهترین برنامه های مورد علاقه جوانان و نوجوانان و با مدیریت دینی گام های مثبتی برای هدایت نسل جوان به سمت مسجد و آموزه های دین مبین اسلام برداشته است.

 حجت الاسلام محمدی مطلق اظهار کرد: اوقات فراغت جوانان برای تابستان به نوعی برای جوانان هم تهدید و هم فرصتی مغتنم محسوب می‌شود، چرا که اگر متناسب با نیازها و خلاهای موجود در جامعه برنامه ریزی شود، می توان به بهترین نحو از این ایام بهره برد.

 

 

در ادامه این مراسم محمدمهدی کارکن، مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری منطقه ویژه ساوه با بیان اینکه امسال 60کانون در ساوه مجری طرح اوقات فراغت بودند گفت: کلاس های آموزش قرآن کریم در صدر برنامه های کانون ها در اوقات فراغت بود که با توانست خیل کثیری از علاقمندان و دوستداران به ساحت مقدس قرآن کریم را سیراب کند.

 وی افزود: استقبال خانواده‌ها و جوانان از برنامه اوقات فراغت تابستان 96 از کانون های مساجد امسال و سال گذشته بسیار عالی بوده است و این اقبال گسترده کانون ها را در برگزار کردند کلاس های متنوع تر ترغیب می کند.

 کارکن، نقاشی، خط و خوشنویسی، آموزش های قرآن کریم، خلاقیت و کاردستی، طرح کتابخوانی، کلاس های ورزشی، اردو های تفریحی، اجرای سرود، شعر خوانی، اجرای نمایش و... را از رشته های اجرایی در کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه عنوان کرد

 در ادامه این مراسم از فعالان اوقات فراغت آسمانی ها96 که به صورت مرتب در کلاس شرکت کردند با اهدا لوح و هدایا تقدیر شد.

 

 

 

۹۶/۰۶/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]