سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس گفت: صداقت و تداوم راه شهدا عامل موفقیت رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت است.


به گزارش روابط عمومی از اراک، سردار رحیم نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس امروز(27شهریور) در سومین یادواره 110شهید کوی امام علی(ع) که در مجتمع فرهنگی آفتاب اراک برگزار شد گفت: مردم ولی نعمت ما هستند که در تمام صحنه ها و بحران ها حماسه ها آفریدند. 

 وی با بیان اینکه در سایه ایثار و شهادت های مدافعین حرم گروه های تکفیری داعش در حال نابودی هستند افزود: در حال ‌حاضر مرزهای ایران اسلامیان یکی از مرزهای امن دنیاست و این امنیت در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده است؛ عده ای از جوانان مومن با بصیرت افزایی و احساس مسئولیت به ندای رهبری لبیک گفته و در سوریه مردانه جانفشانی می کنند.

 این فرمانده سپاه و یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به تحریم های کشورهای استعمار گر غرب تصریح کرد: ملتی که با مکتب عاشورا بزرگ شده از تحریم هراسی ندارد زیرا غیرت شهدا همواره با مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

 سردار نوعی اقدم اظهار کرد: صداقت و تداوم راه شهدا عامل موفقیت رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت است و دشمنان اسلام برای به خطر انداختن استقلال و آزادی کشور ایران به عراق و سوریه حمله کردند در حالی که میدان جنگ در این کشورها فرسنگ ها از مرزهای ایران اسلامی فاصله دارد.

 فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس در ادامه حفظ و تقویت وحدت، یکدلی و یکپارچگی همراه با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه زمان را خنثی کننده نقشه ها و توطئه های دشمنان دانست و افزود: دشمن درصدد است تا با ایجاد نفاق و برهم زدن وحدت و یکپارگی بین مردم، به اهداف خود برسد و در این راستا مردم و مسئولان باید مراقب اعمال، رفتار و گفتار خود باشند تا بهانه به دست دشمنان و وابستگان انها در داخل و خارج ندهند.

 وی از همگان خواست تا از فرهنگ و ادبیات شهادت پاسداری کنند و نگذارند این استقلال و امنیتی را که به برکت خون هزاران شهید گلگون کفن به دست آمده، با سخنان گزافه استعمارگران خدشه دار شود.

 

 

در ادامه این مراسم حاج علیرضا مرادی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در وصف شهدای مدافع حرم و شهدای دشت کربلا به مداحی و نوحه سریی پرداخت.

 همچنین گروه سرود سما از کانون فرهنگی هنری مشکاه مسجد حجه ابن الحسن(عج) اراک نیز به اجرای سرود پرداختند.

 سومین یادواره شهدای کوی امام علی(ع) به همت حوزه مقاومت شهید بهشتی و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با حضور پرشور رزمندگان و بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا، مسئولان دستگاه های اجرایی استان، اقشار مختلف مردم و اهالی کوی امام علی(ع) اراک برگزار شد.

 

 

 

۹۶/۰۶/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]