سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
جلسات مشاوره خانواده و احکام در کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) اراک ویژه بانوان برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی  از اراک، جلسات مشاوره حضوری با عناوین مهارت های زندگی، زن در خانه و خانواده، تربیت صحیح فرزندان و همسرداری با حضور خانم دکتر راستین فر از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه و مشاوران برتر خانواده در استان به همت کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (عج) مسجد قائم آل محمد (عج) اراک ویژه بانوان برگزار می شود.

 ابن جلسات از(21مهر) به مدت پنج روز در محل کانون دایر است و علاقمندان به شرکت در این جلسات می توانند با مراجعه به کانون از  ساعت 15 الی 17 این جلسات بهره مند شوند.

 همچنین پس از پایان این جلسات سؤالات دینی و مشکلات روحی و روانی و چالش های زندگی بانوان نیز پاسخ داده می شود.

 در این جلسات آموزشی بانوان مسجدی با چگونگی رفتار و کردار مناسب در خانواده و اجتماع و نحوه برخورد مناسب با  مشکلات و  مسائل در شرایط بحرانی آشنایی پیدا می کنند.

 لازم به ذکر است، دوره های آموزشی مشاوره برای بانوانی که در منازل به مداحی و نوحه سرایی می پردازند قبل از آغاز دهه اول محرم در این کانون برگزار شد.

۹۶/۰۷/۱۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]