سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از سری جشنواره های جوانان مساجد هم اکنون (۲۸مهر) در استان مرکزی در حال برگزاری است.


 دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های ترتیل، قرائت، اذان، حفظ کل، حفظ 20جز، صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد هم اکنون در حال برگزاری است.

 

 

مرحله شهرستانی این مسابقات هفته گذشته در هر شهرستان برگزار شد و امروز راه یافتگان به مرحله استانی از سراسر استان مرکزی در حال رقابت هستند.

 

هم اکنون شاهد حضور 540 نفر از شرکت کنندگان در رشته های مختلف این دوره از مسابقات و در دو بخش خواهران و برادران در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب و مساجد حضرت ابوالفضل(ع) و حاج آقا تقی تقوی هستیم. 

 

داوری این دوره از مسابقات در بخش خواهران را خانم ها تشیعی، سعیدی و بخشنده و در بخش برادران را آقایان محمدی، رضایی، کاظمی، احمدی و حجج الاسلام اسکندی و امینی به عهده دارند.

 

برگزیدگان جشنواره استانی قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری این مسابقات که آذرماه سال جاری به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می شود راه می یابند.

 

 

 

 

۹۶/۰۷/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]