سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی در پیامی ضمن هم‌دردی با بازماندگان حادثه زلزله کرمانشاه، اعضای کانون های مساجد را به یاری آسیب دیدگان دعوت کرد.



به گزارش اداره کل روابط عمومی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور،  حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در پیامی به ضمن همدردی با مردم کرمانشاه، حادثه زلزله شب گذشته را به خانواده های جان باختگان و آسیب دیدگان تسلیت گفت.

در پیام دکتر ارزانی آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«و بشّر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انالله و انا الیه راجعون (بقره، ١٥٦-١٥٧)»

 وقوع زلزله ویرانگر در استان شهیدپرور کرمانشاه، با مردمی مؤمن، پرتلاش و انقلابی، که منجر به درگذشت و آسیب‌دیدن جمعی از هموطنان شریف و عزیزمان شد؛ موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب و ملّت عزیز ایران، به‌خصوص رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) گردید.

 

اینجانب این مصیبت را به مردم عزیز، دردمند و عزادارِ استان کرمانشاه تسلیت عرض نموده و از رهبر عزیزمان در صدور دستورِ جهادی به کلیه نیروهای امدادیِ نظامی و غیرنظامی نسبت به کمک رسانی به مصدومان و خسارت‌دیدگان این فاجعه سپاسگزارم؛ از کلیه همکاران، مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و در صورت نیاز، کانونهای مساجد استان های همجوار، نیز تقاضا دارم در عمل به فرمانِ معظم‌له، با همه توان و امکانات به یاری هموطنان عزیزمان شتافته و مرهمی بر دردهای جسمی و روحی آسیب دیدگان باشند. ان شاءالله

 

حبیب‌رضا ارزانی. مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

بیست و دوم آبانماه یک هزار و سیصد و نود و شش














۹۶/۰۸/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]