سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی گفت: برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی و مشارکت خودجوش آحاد مردم برگزار شود.


به گزارش روابط عمومی  از اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی امروز (20دی) در سومین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر که در سالن جلسات دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با حضور اعضای این کمیته برگزار شد، گفت: حرکت هایی که انقلاب را به وجود آورد همگی از مساجد بودند.

 وی با بیان اینکه به پیروزی رسیدن انقلاب و تداوم آن از مسجد بوده است، افزود: شهدایی که برای دفاع از اسلام وانقلاب تقدیم این آب و خاک شد پرورش یافتگان مسجد بوده اند امروز هم این سنگرها به عنوان محلی برای حضور و پرورش نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی باید حفظ شوند.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: دهه فجر امسال با ایام سوگواری بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مقارن شده و باید طوری برنامه ریزی شود که برنامه های دهه فجر در شان این بانوی بزرگ برگزار شود؛ همچنین از این ایام برای بیان استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم بهره گرفت.

 حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری تصریح کرد: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم و گروه‌ها است و ضرورت دارد برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی و مشارکت خودجوش آحاد مردم برگزار شود.

 وی دهه فجر یادآوری و ذکر همه فداکاری‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌ها برای انقلاب بود و ما وظیفه داریم این ایام الله را یادآوری کنیم، چون براساس قران کریم، نشانه‌هایی برای افراد صبور و شکور است.

 این مقام مسئول ارتباط با مردم را شاخص ترین برنامه در دهه فجر دانست و گفت: ارتباط مسئولان با مردم در این ایام و بیان دستاوردهای انقلاب و نشستن پای درد دل و مشکلات مردم نقش مهمی در دلگرم شدن آنان دارد.

 مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی، متمرکز کردن برنامه ها و فعالیت ها در مساجد، پخش فیلم هایی با محوریت بازگویی اهداف انقلاب، دیدار با خانواده شهدای دوران انقلاب اسلامی، تقویت مراسم های این دهه با همکاری همه نهادهای عضو کمیته مساجد ستاد دهه فجر و برپایی نمایشگاه های تصویری در مساجد را از جمله برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

 در ادامه این جلسه هر یک از نمایندگان عضو کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به بیان برنامه های دستگاه های خود پرداختند.

 

 

۹۶/۱۰/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]