سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر، ایام فاطمیه و هفته فرهنگی در شهرستان خمین نمایشگاهی با حضور دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد، در بیت امام خمینی (ره) دایرشده است.


به گزارش روابط عمومی از اراک، همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر،  ایام فاطمیه و هفته فرهنگی در شهرستان خمین نمایشگاه با شکوهی در بیت حضرت امام خمینی(ره) خمین برگزار شده است که همه ادارات خود را در این ایام پیروزی و ایام فاطمیه(س) و هفته فرهنگی شهرستان سهیم دانسته و با ارائه دستاوردها و فعالیت هایشان، حضور خود را اعلام کردند.

 یکی از این دستگاه های فرهنگی و همیشه در صحنه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین است که با شروع دهه فجر نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد،  تحقیقات ومقالات فرهنگی در حوزه مسجد وجوانان ارایه گزارش و آشنایی بازدید کنندگان با طرح تلاوت نور دوره های فرهنگی اندیشه های آسمانی و جشنواره ها و مسابقات فرهنگی هنری را در دید عموم قرار داده است.

 با توجه به ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، بیت امام خمینی (ره) میزبان برنامه های استانی و کشوری است و جمع کثیری از مردم از بیت بازید می کنند از نمونه غرفه های که مردم از آثارش بازدید می کند غرفه کانون های فرهنگی مساجد است که این غرفه با رنگ و بوی دهه فاطمی میزبان بازدید کنندگان از نقاط مختلف ایران است.

 این نمایشگاه در تاریخ 12 بهمن همزمان با نواخته شدن زنگ انقلاب و ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در بیت تاریخی امام خمینی (ره)افتتاح گردید وتا تاریخ 18 بهمن  ادامه  دارد.

 رضاکوچکی، مسئول نمایندگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین در این باره می گوید: این نمایشگاه با هدف آشنایی عموم مردم با دستاوردها و فعالیت های سازمانها ادارات در هفته فرهنگی و دهه فجر که همزمان شده با دهه فاطمیه برگزار شده است و از عموم مردم و  مدیران و اعضای کانون های مساجد درخواست کرد در هفته جاری همه روزه از ساعت 9 الی 12 و عصرها ساعت 3 الی 7 عصر از این نمایشگاه که در ساختمان شبستان بیت حضرت امام خمینی برپا شده بازدید به عمل آورند.

۹۶/۱۱/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]