سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نبی رضایی مسجد صاحب الزمان(عج) اراک از برگزاری مسابقه کتبی شناخت انقلاب در اراک خبر داد.


حجت الاسلام مصطفی سبحانی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نبی رضایی مسجد صاحب الزمان(عج) اراک به روابط عمومی در اراک گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر این کانون مسابقه کتبی شناخت انقلاب اسلامی را با درج هشت سوال برای عموم مردم و نمازگزاران برگزار می کند.

 وی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا 20بهمن مهلت دارند تا پاسخ های خود را به دفتر کانون فرهنگی هنری تحویل دهند افزود: به 22نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزنده ای همزمان با 22بهمن مراسم جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اهدا می شود.

 مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نبی رضایی مسجد صاحب الزمان(عج) اراک اظهار کرد: شناخت چهره واقعی رژیم فاسد ستمشاهی و فساد دربار و وابستگی همه جانبه رژیم پهلوی مردم و حقایق انقلاب از اهداف برگزاری این مسابقه فرهنگی است.

 حجت الاسلام سبحانی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی تنیس روی میز، دارت، برگزاری مراسم سخنرانی جهت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان فضائل بانوی دو عالم بی بی فاطمه زهرا(س) از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه است.

 وی اضافه کرد: آگاهی بخشیدن به نسل جوان ضروری است و مردم باید بدانند که امام خمینی (ره) پس از سقوط یک رژیم 2500 ساله دوباره اسلام را پس از رحلت پیامبر (ص) و شهادت حضرت علی(ع) در جامعه پیاده کرد.

۹۶/۱۱/۱۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]