سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
به مناسبت زادروز خجسته بانوی بزرگ دو عالم حضرت صدیقه طاهره(س) از مادران شهدای شهر زاویه از توابع زرندیه تقدیر به عمل آمد.


به گزارش روابط عمومی از اراک، همزمان با میلاد با شکوه دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرای مرضیه(س) از مادران شهید شهر زاویه و ۲۶ نفر از فعالان خواهر و برادر کانون فرهنگی هنری شهید رجایی مسجد امام سجاد(ع) طی مراسمی که امروز(17اسفند) در مسجد با حضور برخی مسئولان برگزار شد،تقدیر به عمل آمد.

 همچنین به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با حضور مسئولان در محوطه مسجد امام سجاد(ع) زاویه افتتاح شد؛ در این نمایشگاه بیش از هزار جلد کتاب و محصولات فرهنگی هنری در موضوعات مختلف، غرفه‌های فرهنگی هنری حجاب و عفاف، ایثار و شهادت و نقاشی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

 این نمایشگاه از ۱۲ اسفندماه آغاز به کار کرده و تا ۲۲ اسفند میزبان عموم است.

 نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) ویژه اعضای کانون از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) و سالروز تاسیس کانون های مساجد است.

 

 

 

 

۹۶/۱۲/۱۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]