سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بر ایجاد نهضت عمومی برای تحقق شعار سال در جامعه تاکید کرد.


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری به روابط عمومی در اراک گفت: حمایت از کالای ایرانی اقدام مشترکی بین آحاد مردم است و همگان باید به وظیفه خود عمل کنند.

 وی با اشاره به اینکه لازمه تولید کالای باکیفیت مواد اولیه مرغوب است افزود: مصرف کنندگان در موقع خرید به کیفیت کالاها توجه می کنند از اینرو باید مواد اولیه مرغوب در اختیار تولیدکننده قرار گیرد.

 حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: مواد اولیه نامرغوب و قیمت های بالا، کالای ایرانی را به لحاظ رقابت‌پذیری با محصول مشابه با مشکل مواجه می کند؛ بنابراین لازم است  موانع از سر راه برداشته شود و حمایت های لازم صورت گیرد تا کالای ایرانی با قیمت مناسب تولید شده و قدرت رقابت با کالاهای خارجی پیدا می کند.

 این مقام مسئول با بیان اینکه خطاب مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال هم مردم و هم مسئولان هستند، گفت: امروزه تولیدکنندگانی موفق هستند که بتوانند محصولات دارای کیفیت مطلوب، مناسب با ذائقه روز جامعه و با قیمت مناسب عرضه کنند.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به انجام فعالیت های گسترده در حوزه های فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد و افزود: در حال حاضر رسانه ها و شبکه های مجازی با راه اندازی کمپین ها و کانال های مختلف به بحث حمایت از کالاهای داخلی پرداخته اند ولی لازم است مسئولان بیشتر به این موضوع بپردازند.

 

۹۷/۰۱/۱۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]