سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: کانون های مساجد محلی برای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی هستند.


به گزارش روابط عمومی از اراک، محسن شریفی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز(20فروردین) در دیدار با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار مسجد نقش مهمی در هموار کردن مسیر اهداف فرهنگی مساجد دارند.

 وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و دینی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند افزود: تلاش می‌شود که حمایت از فعالیت موثر و کارآمد کانون ها در جامعه بیش از گذشته افزایش یابد.

 شریفی ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ و ارزش‌های دینی و اسلامی بر عهده‌دارند و در این راستا تاکنون زیرساخت‌های خوبی در حوزه کانون‌های مساجد استان انجام‌ شده است که حضور طیف گسترده ای از نوجوانان و جوانان در این امن الهی بیانگر این موضوع است.

 این مقام مسئول با بیان اینکه کانون های مساجد محلی برای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی هستند اظهار کرد: تولید محتوا و هدف گذاری در کانون های تخصصی و تقویت فعالیت های کانون های مساجد تاثیر مستقیم روی کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

 در ادامه این دیدار حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: کانون های فرهنگی مساجد در روستاها و شهرها نقش مهمی در مسیر تقویت مبانی اعتقادی جوانان و نوجوانان داشته اند.

 وی با بیان اینکه هم اکنون جوانان بسیاری جذب برنامه های فرهنگی و هنری این کانون ها شده اند افزود: با بهر گیری هر چه تمام تر از ظرفیت های کانون های فرهنگی مساجد، زمینه ارتباط بهتر این کانون ها با ائمه جماعات و مسئولان مساجد تا حد قابل قبولی فراهم شده است.

 

۹۷/۰۱/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]