سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی با عنوان بچه های مسجد ویژه گرامیداشت اعیاد شعبانیه خبر داد.


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به روابط عمومی در اراک گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی بچه های مسجد ویژه گرامیداشت اعیاد شعبانیه بین اهالی مسجد و محلات کلانشهر اراک برگزار می شود.

 وی افزود: بچه های مسجد در این جشنواره در سه مرحله مسجدی، منطقه ای و شهری در گروه های سنی 8تا 15 سال و 16 تا 25 سال و در رشته های دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی برای آقایان و رشته های دارت و تنیس روی میز برای بانوان با هم به رقابت می پردازند.

 حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه علاقمندان تا (29فروردین) می توانند با حضور در کانون های فرهنگی هنری مساجد ثبت نام کنند، تصریح کرد: در برگزاری این جشنواره سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک همکاری دارد.

 این مقام مسئول ادامه داد: مسابقه کتابخوانی هم بین شرکت کنندگان در این جشنواره از کتاب« چگونه امام زمان(عج) یاری کنیم» برگزار می شود.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: از برترین های هر رشته در دو گروه خواهران و برادران همزمان با برگزاری مرحله شهری با اهدا لوح و هدایایی تقدیر می شود.


آیین نامه اجرای مسابقات



=======================================================

مسابقه کتابخوانی : چگونه امام زمان (عج) را یاری کنیم؟


دریافت کتاب مسابقه


دریافت سوالات مسابقه

۹۷/۰۱/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]