سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: اجرای برنامه های اوقات فراغت امسال با رویکرد دینی و قرآنی است.

به گزارش روابط عمومی از اراک، مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در جلسه هماهنگی برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان خنداب و آموزش پورتال بچه های مسجد که روز گذشته(11خرداد) در مسجد صاحب الزمان(عج) کانون شهید دوستکافی برگزار شد، گفت: برنامه‌های اوقات فراغت بعد از ماه مبارک رمضان در سطح کانون های مجری این طرح آغاز می شود.

 وی افزود: مسئولان کانون های مساجد بعد از ثبت نام اعضا در هر یک از کلاس های اوقات فراغت باید لیست اعضا و مربیان و زمان برگزاری کلاس ها را به دبیرخانه اعلام کنند.

 حجت الاسلام ذوالفقاری از اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی به صورت متمرکز از سوی این دبیرخانه خبر داد و بیان کرد: اعضایی که به طور منظم و منسجم در کلاس های اوقات فراغت شرکت کردند امتیاز بیشتری جهت استفاده از این برنام های ویژه دارند.

 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: قرار گرفتن آموزه‌های دینی در رأس برنامه‌های اوقات فراغت مورد تاکید قرار دارد و باید نیازها را در محله‌های مختلف بسنجیم و در همان راستا برنامه‌ریزی کنیم که قطعا تأثیرگذار است و بعدا ثمره آن‌را خواهیم دید.

 وی رویکرد دینی و قرآنی را محور اصلی برنامه های اوقات فراغت تابستان 97 دانست و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اهتمام بیشتری نسبت به سال های گذشته به آموزش رشته های مختلف قرآنی خواهد پرداخت.

 لازم به ذکر است، جلسات هماهنگی برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور مسئول و کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنکی هنری مساجد استان مرکزی هر روز در یک شهرستان برگزار می شود؛ این جلسات تاکنون در شهرهای کمیجان و جاورسیان برگزار شده وامروز  دوازدهم خرداد مسئولان کانون های مساجد شهرستان شازند دراین جلسه حضور پیدا می کنند.

۹۷/۰۳/۱۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]