سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت همایشی به این مناسبت با عنوان« ریحانه» در اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، همایش ریحانه به مناسبت دهه کرامت، روز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر امروز(۲۱تیر) به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با حضور اعضای خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار شد.

 

 

در این مراسم حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: دختران و بانوان شخصیت حضرت معصومه(س) و حضرت فاطمه زهرا(س) را در زندگی الگوی خود قرار دهند و در زندگی فردی و اجتماعی این دو بزرگوار را الگوی عملی خود قرار دهند.

 وی با بیان اینکه الگوگیری از بانوان بزرگ اسلام بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه را برطرف می کند افزود: جایگاه بانوان و دختران در مکتب اسلام بسیار رفیع است.

 حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه  داد: در حالی که دختران و بانوان در سبک زندگی اسلامی و فرهنگ ایرانی جایگاه بسیار متعالی دارند، دوری از این مکتب اصیل، آنها در نوک پیکان تهاجم فرهنگی دشمنان قرار می دهد.

 در ادامه این مراسم 15 نفر از رابطین خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 مولودیه خوانی، سخنرانی یکی از استادان حوزه های علیمه استان، اجرای کلیپ هایی با موضوع عفاف و حجاب، گروه سرود کانون فرهنگی هنری تربیت اسلامی تربیت تخصصی عفاف و حجاب مسجد انصار و گروه سرود کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج) از دیگر برنامه های این مراسم جشن بود.

 در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاه دستاوردهای بانوان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نیز به نمایش در امد.

 

 

 


۹۷/۰۴/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]