سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: در برگزای جشن‌های غدیر باید محتوای واقعه غدیر برای مردم به ویژه جوانان بازگو شود.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری مراسم جشن عید غدیر در  مساجدی که دارای کانون فرهنگی هنری هستند خبر داد و به روابط عمومی در اراک، گفت: در دهه ولایت و امامت ائمه جماعات مساجد با حضور در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در رابطه با تبیین و معرفی واقعه غدیر و مسئله ولایت سخنانی بیان خواهند کرد.

 وی افزود: کانون های شهری و روستایی مساجد استان مرکزی با برپایی ایستگاه های صلواتی، آذین بندی سردر مساجد و فضای داخل مسجد، برگزاری مسابقات کتابخوانی و تقدیر ا زبرترین های آن در روز جشن بزرگ غدیر خم، تجلیل از اعضای سادات کانون های فرهنگی هنری، سرکشی و بازدید از خانواده های سادات، ارسال پیامک عید غدیر، سرکشی و رسیدگی به ایتام، تقدیر از برگزیدگان طرح اوقات فراغت تابستان 97 با عنوان آسمانی ها از جمله برنامه های کانون های مساجد در دهه امامت و ولایت است.

 حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: کانون های شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک، کانون ثامن الائمه مسجد جامع شهباز، کانون قائم آل محمد(عج)، روح الله، شهدای مالک آباد، شهید صیاد شیرازی خنداب، نورالزهرا(س)، شهید احمد گل محمدی، شهید سیاوش امیری و کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور نیز اعلام برگزاری جشن های بزرگ و مردمی را داشته اند.

 وی با بیان اینکه تکلیف امت اسلامی در زمینه هدایت و حکومت در حادثه غدیر معین شده است افزود: زمان شناسی، مکان شناسی و شخصیت شناسی و از همه مهمتر پیروی از رهبر از پیام های مهم غدیر خم است.

 این مقام مسئول تصریح کرد: ولایتمداری از پیام های غدیر و رمز موفقیت ملت ایران است  لذا باید واقعه غدیر و اهداف آن برای مردم تبیین شود و این کار از رسالت‌های مهم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

۹۷/۰۶/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]