سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
«علی شعبانی» مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) تخصصی هنرهای تجسمی مسجد الزهرا(س) اراک به عنوان کانون برتر اوقات فراغت در بخش هنرهای تجسمی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومیاز اراک، همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه طرح ملی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که در سالن سوره حوزه هنری تهران برگزار شد از «علی شعبانی» مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) تخصصی هنرهای تجسمی مسجد الزهرا(س) اراک به عنوان کانون برتر اوقات فراغت در بخش هنرهای تجسمی تجلیل به عمل آمد.

 در این مراسم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان کانون های مساجد، ائمه جماعات، مسئولان دبیرخانه های کانون های فرهنگی مساجد کشور، حضور داشتند.

 برگزاری دوره های تخصصی و آموزشی هنری، برپایی نمایشگاه آثار قرآنی هنرمندان مسجدی در ماه رمضان در پاریس، برگزاری دوره سواد هنری، عکاسی، طراحی، نقاشی و ارتباط تصویری، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، برگزاری جشنواره اقامه بیداری در زمینه پوستر، کاریکاتور و عکس، برگزاری دوره های استعدادیابی هنری و پرورش مربی هنری ویژه مساجد، تولید بسته های فرهنگی حجاب،کسب مقام برگزیده کشوری در جشنواره کاریکاتور توسط اعضا و کسب رتبه بین المللی کاریکاتور در روز جهانی قدس توسط اعضا مهمترین محورهای فعالیت این کانون بود.

 حجت الاسلام دکتر ارزانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: ایشان می فرمایند: «انقلاب به هنرمند نیازمند است» و در موضعی دیگر فرمودند: «هنر یک شیوه بیان و ادا کردن است، منتها این شیوه بیان از هر تبیین دیگر دقیق تر، نافذتر و ماندگارتر است».

 وی تاکید کرد: بهترین فضا برای رشد هنرمند، مساجد است و اساسا تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در 26 سال قبل نیز با این هدف بوده است.

 علی شعبانی از هنرمندان مطرح جهان است که بارها آثار راه یافته از این هنرمند مسجد محور در جشنواره ها و همایش های بین المللی مورد تقدیر قرار گرفته؛ این هنرمند جوان با جذب و پرورش استعدادهای هنری در مسجد سالانه بیش از 200هنرمند را تربیت می کند.

 

 

 

 

۹۷/۰۷/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]