سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
سیزدهمین دوره مسابقات قرآن مدها متان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک، سیزدهمین دوره مسابقات قرآن مدها متان با هدف با هدف شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در قالب ایجاد رقابت سالم، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی برگزار می شود.

 آشنایی بیشتر با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، ایجاد بستر مناسب و برگزاری دوره های آموزشی برای حضور نوجوانان و جوانان قرآن مدار جهت حضور در مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه و سایر مسابقات ملی و بین المللی، استفاده از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی جهت همراهی و تقویت بخش رقابتی فعالیت های قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره قرآنی است.

 برگزاری مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآن «مدها متان» ویژه خواهران و برادران در دو گروه سنی، 7 تا 16 سال و 16 تا 30 سال در هشت رشته، اذان، ترتیل، قرائت، حفظ جزء ۳۰ و حفظ کل از برنامه‌های پیش بینی شده برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر است.

 ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس زیر انجام می پذیرد.

(باطلاع می رساند عکس، تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی و ایمیل هنگام ثبت نام اینترنتی اختیاری است.)

ورو د به صفحه ثبت نام

جهت مطالعه آیین نامه روی تصاویر زیر کلیک کنید.




۹۷/۰۹/۱۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]