سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هنرمندان انقلابی این استان تجلیل می شوند.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری از برگزاری آیین تجلیل از هنرمندان انقلابی این استان خبر داد و به  روابط عمومی در اراک، گفت: به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین همایش «انقلاب به روایت هنر» برگزار می شود.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از هنرمندان متعهد انقلابی است که با عنوان هنرمندان (دیروز، امروز، فردا) اجرا می شود، در این همایش از هشت هنرمند که در حوزه انقلاب اسلامی و ارزش ها فعالیت یا تولید هنری داشتند، تجلیل می شود.

 وی با بیان اینکه همایش «انقلاب به روایت هنر» 26 دی ماه جاری همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور مسئولانی استانی در مسجد الزهرا(س) برگزار می شود، گفت: نقش بی بدیل هنرمندان در انتقال ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

 این مقام مسئول ادامه داد: خدمات و زحمات هنرمندان متعهد و انقلابی در مسیر ارزشی، که بهای خلق آثار فاخر خود را با صرف کردن عمر و جوانیشان پرداخته اند، با هیچ قیاسی قابل اندازه گیری و ارج نهادن نیست.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به معنای دست یافتن به بلوغ و پختگی  میهن اسلامیان و بیانگر پشت سر گذاشتن و تجربیات تلخ و شیرین در عرصه های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و فکری است.

۹۷/۱۰/۲۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]