سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
آئین تجلیل از هنرمندان انقلابی و ارزشی استان مرکزی در برنامه «انقلاب به روایت هنر» برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی از اراک، آیین تجلیل از هنرمندان انقلابی استان مرکزی با عنوان «انقلاب به روایت هنر» به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی (26دی) همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد الزهرا(س) اراک با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه های عمومی، حوزه هنری، خانواده های معظم شهدا و اهالی منطقه جهاد برگزار شد.

 این همایش با هدف تجلیل از هنرمندان متعهد انقلابی با عنوان هنرمندان (دیروز، امروز، فردا) اجرا شد که در آن هنرمندانی که در حوزه انقلاب اسلامی و ارزش ها فعالیت یا تولید هنری داشتند و افرادی که ارزش های انقلاب اسلامی و جنگ را از منظر هنر نمایش به جامعه ارائه کردند، تجلیل شدند.

 محمود پور هادی استاد خوشنویسی، محمد علی عباسی استاد نقاشی، میثم جعفرخانی هنرمند رشته گرافیک، مجید جدیدی، محمد رضا حاج محمد حسینی در رشته کارگردانی، علی شعبانی استاد گرافیک و کاریکاتوریست مطرح جهان، جواد مختاری در رشته شعر و ادبیات، انسیه هدایتی در رشته نقاشی و طراحی، مریم خواجه رسولی استاد خوشنویسی، محمود قاسمی در رشته نویسندگی و از حاج خدایار قاسمی به عنوان بیان خاطرات دوران انقلاب در شهرستان اراک تقدیر شد.

 در این همایش گروه تواشیح کانون فرهنگی هنری پیروان شهدا مسجد صاحب الزمان(عج) به اجرای تواشیح پرداختند، همچنین برگه سوال با موضوع انقلاب بین شرکت کنندگان توزیع شد و به قید قرعه به ۱۰ نفر از خواهران و برادرانی که پاسخ صحیح را داده بودند جوایزی اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۹۷/۱۰/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]