سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
برگزیدگان نخستین جشنواره ملی نشریات و رسانه های مجازی روستا و عشایر کشور با عنوان «خبرآباد» به میزبانی استان مرکزی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، فراخوان آثار نخستین جشنواره نشریات ورسانه های مجازی روستا و عشایر  کشور از 15 مهر ماه آغاز و آیین اختتامیه از پنجم تا هفتم اسفند ماه سال جاری به میزبانی استان مرکزی در اراک و خمین برگزار شد و طی آن بیش از ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد؛‌ نشریات در هفت بخش خبر، مقاله، سرمقاله، گزارش، عکس، مصاحبه و صفحه آرایی و وبلاگ ها در سه بخش محتوی مطالب، شیوه طراحی و زیبایی و ساختار اطلاعاتی مورد داوری قرار گرفتند و برگزیدگان آن در مراسم اختتامیه تقدیر شدند.

 همچنین از سه نشریه و سایت برتر روستایی به همراه نفرات اول تا سوم برگزیده در بخش های هفت گانه نشریات تجربی و سه گانه رسانه های مجازی این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

 


 

۹۷/۱۲/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]