سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
اعضای کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامر(عج) به مناسبت هجدهم اسفند ماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی از اراک،‌ به مناسبت هجدهم اسفند ماه سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور مراسم تجلیل از اعضای برتر و فعالان فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی مسجد صاحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک برگزار شد،‌ در این مراسم احسان صالحی مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمدگل محمدی ضمن تبریک هجدهم اسفند ماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و گرامیداشت روز شهدا گزارشی از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی سال ۹۷ را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب خطاب به جوانان بیان کرد.

 در ادامه مراسم که حاج حسین نیمه  وری از مداحان اهل بیت (ع) شهر اراک در آستانه ولادت با سعادت حضرت امام محمد تقی (ع) جواد الائمه و ولادت حضرت علی(ع) به مولودی خوانی پرداخت، ‌غلامرضا صالحی مسئول هیئت امناء مسجد حضرت صاحب الامر(عج) در رابطه با گام دوم انقلاب مطالبی راعنوان کرد.

 همچنین در این مراسم از طرح هر ماه یک ستاره  با حضور شرکت کنندگان در صحن مسجد حضرت صاحب الامر(عج)کوی صالح آباد رونمایی شد؛ ‌طرح هر ماه یک ستاره به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مسجد حضرت صاحب الامر(عج) و دیگر شهداء پنجشنبه آخر ماه بنام یک شهید با تشکیل کارگروه شهداء بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب با کمک جوانان برگزار می شود.

 در پایان مراسم از امام جماعت، هیئت امناء و فعالان فرهنگی مسجد و اعضای برتر و فعال کانون فرهنگی هنری و برگزیدگان مسابقات مختلف با حضور خانواده های معظم شهدا و مسئولان تقدیر شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

۹۷/۱۲/۲۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]