سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: کانون های مساجد دارای چشم اندازی است که بنیان آن، خانواده محور و مسجد پایه است و مخاطب اصلی آن کودکان و نوجوانان و بانوان هستند.


به گزارشروابط عمومیاز اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری  در دیدار با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های دلیجان و محلات و تقدیر از برترین های اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان ها گفت: همراهی ادارات فرهنگ و ارشاد در برنامه های کانون های مساجد سبب تاثیرگذاری هر چه بیشتر اهداف  بین مخاطبان می شود لذا باید ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر نگاه ویژه به سایر حوزه‌های فرهنگی و هنری، نسبت به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه در حوزه مسجد مهمترین مسئله انگیزه الهی است افزود: مادیات و اعتبارات زیاد نمی تواند در پیشبرداهداف فرهنگی مساجد ثاثیر داشته باشد.

حجت الاسلام ذوالفقاری اضافه کرد: کار اصلی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد این است که در قالب فرهنگ و هنر با جوانان و نوجوانان ارتباط برقرار کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: کانون‌های مساجد به لحاظ وجود جوانان و نوجوانان توانسته با تعاملی نزدیک ارتباط خوبی را با بدنه جامعه برقرار و در شناسایی و معرفی استعدادهای این بخش نقش اساسی ایفا کند.

وی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره با محوریت امام جماعت و در جهت رونق بخشی به فعالیت های مساجد بدون هیچ گونه چشمداشت مادی در تلاش و تکاپو هستند این اماکن امن الهی امروز دارای چشم اندازی است که بنیان آن، خانواده محور و مسجد پایه است و مخاطب اصلی آن کودکان و نوجوانان و بانوان هستند.

در این دیدارها از اعضای برگزیده و برتر اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد دلیجان و محلات با اهدا لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

۹۷/۱۲/۲۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]