سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به گزارش روابط عمومی از اراک، جشن روزه اولی‌ها ویژه دختران عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی (31اردیبهشت) همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار شد و درآن بیش از 350 دختری که به سن تکلیف رسیدند و اولین سالی است که روزه می‌گیرند حضور داشتند و این روز را جشن ‌گرفتند.

 

 دراین مراسم که با اجرای مولودیه حاج سیدجواد رفیعی از مداحان اهل بیت عصمت وطهارت همراه بود، حجت الاسلام علی رودبارانی رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی ضمن اجرای برنامه شاد و برگزاری مسابقات شفاهی برای دختران تازه مکلف شده، به بیان زیبایی های سن تکلیف پرداخت.

 

در این جشن ضمن برپایی سفره های افطاری، به همه دختران شرکت کننده در این مراسم جوایزی به رسم یادبود اهدا شد .

۹۸/۰۳/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]