سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
در ایام اوقات فراغت تابستان 1398 ، جشنواره فرهنگی ورزشی بچه های مسجد را در رشته های تنیس روی میز ، فوتبال دستی و دارت همراه با مسابقه کتابخانی خطبه غدیر ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر اراک برگزار میکنند .


به گزارش روابط عمومی از اراک ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در ایام اوقات فراغت تابستان 1398 ، جشنواره فرهنگی ورزشی بچه های مسجد را در رشته های تنیس روی میز ، فوتبال دستی و دارت همراه با مسابقه کتابخانی خطبه غدیر ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر اراک برگزار میکنند .
بچه های مسجد در این جشنواره در سه مرحله مسجدی، منطقه ای و شهری در گروه های سنی 8تا 15 سال و 16 تا 25 سال و در رشته های دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی برای آقایان و رشته های دارت و تنیس روی میز برای بانوان با هم به رقابت می پردازند.





=======================================================


مسابقه کتابخوانی : خطبه غدیر


دریافت کتاب مسابقه


دریافت سوالات مسابقه

۹۸/۰۴/۰۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]