سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

دومین دوره آموزشی استانی ویژه مربیان طرح چهره به چهره استان مرکزی امروز(۱۵اسفند) به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب شروع به کار کرد.


به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی، دومین دوره آموزشی استانی و نشست فصلی ویژه مربیان طرح تربیتی چهره به چهره استان مرکزی با حضور 50 نفر از برادران و خواهران مربی این طرح با بهره مندی از استاد عین القضاتی و حجت الاسلام معین پور از استادان فرهنگی و تربیتی آغاز به کار کرد.


بر این اساس، ضرورت انجام کار فرهنگی و عرصه شناسی، شخصیت شناسی،‌ کلاس اخلاق، و برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات ویژگی مربی توانمند، نوع گفتگوی مربی با متربی، حلقه داری از محورهای آموزشی در این دوره است.


همچنین، پخش کلیپ سبک زندگی از نگاه مقام معظم رهبری،‌ نشست های شبانه و کوهنوردی از دیگر برنامه های این دوره دو روزه است.


لازم به ذکر است، طرح تربیتی چهره به چهره یکی از طرح‌ها و برنامه‌های بلند مدت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و طرحی جامع و مناسب برای رشد ابعاد شخصیتی نسل جوان همراه با ارزش‌های اسلامی است.

 

پایان پیام/
 


۹۲/۱۲/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]