سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستم عصبی حوزه فرهنگ کشور هستند. 


  به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی حسین شاکری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز(20فروردین) در دیدار با مسئول و کارمندان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: کانون های مساجد سیستم عصبی در حوزه فرهنگ کشور هستند و سمت و سوی همه برنامه های فرهنگی باید به سمت کانون های مساجد بیاید.


وی با اشاره به نامگذاری امسال با نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" افزود: در این راستا نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از راه های ایجاد عزم ملی که مد نظر مقام معظم رهبری است محسوب می شوند.


شاکری ادامه داد: امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد در دورترین نقاط کشور دایر شده حتی در جاهایی که هیچ اداره و ارگانی حضور نیافتند کانون های مساجد برای ترویج فرهنگ اسلامی شکل گرفته است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: دغدغه مقام معظر رهبری در مسئله فرهنگ سبب شده تا ایشان عنوان امسال را با این مسئله توام کنند و وظایف مسئولان فرهنگی نیز چندین برابر می شود.


در ادامه این دیدار حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نیز ضمن تبریک سال نو گفت:‌ در سال جدید مدیریت جهادی مدیران وارسته می تواند در عرصه فرهنگ، کشور را به سمت منویات رهبر معظم انقلاب سوق دهد.


وی افزود:‌ این دبیرخانه در سالی که آغازین روزهای آن را گذرانده با تشکیل کارگروه اوقات فراغت تابستان 93 برنامه های منظم و هدفمندی را برای نوجوانان و جوانان تهیه کرده است.


حجت الاسلام ذوالفقاری، اعزام مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه های این دبیرخانه در اردیبهشت ماه عنوان کرد.


پایان پیام/



۹۳/۰۱/۲۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]