سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد جامع روستای شهابیه خمین از برگزاری جشن میلاد دو نور در این مسجد خبر داد. 



به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،علیرضا متقی، مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد جامع روستای شهابیه خمین ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرای مرضیه(س)گفت :به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره) مراسم جشنی با عنوان میلاد دو نور امشب در مسجد جامع شهابیه به همت این کانون برگزار می شود.


وی افزود:‌ در این مراسم حجت الاسلام حبیبی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خمین به بیان سخنرانی پیرامون سیره و شخصیت حضرت زهرا(س) یگانه دخت نبی مکرم اسلام(ص) می پردازد.


متقی اظهار کرد: مسابقه کتبی با موضوع زندگی حضرت زهرا(س) و سخنان حضرت امام خمینی(ره) نیز بین دانش آموزان توزیع شده که به بهترین پاسخ ها از سوی کانون جوایزی اهدا می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد جامع روستای شهابیه خمین ادامه داد: آذین بندی مسجد و خیابان های روستا، تقدیر از بانوان نمونه و سرپرست خانوار، همسران و مادران شهید و از دیگر برنامه های جشن میلاد دو نور در روستا است.


پایان پیام/
 

۹۳/۰۲/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]