سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: زنان و دختران مسلمان باید از اهداف حضرت زهرا(س) که مهمترین آن ولایتمداری است، پاسداری کنند.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی ،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، ضمن تبریک فرا رسیدن روز با سعادت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) و روز زن  گفت: زنان جامعه اسلامی باید از آیین همسرداری، تربیت فرزندان صالح و با ایمان، پیروی از ولایت، جهاد و خطابه حضرت صدیقه طاهره(س) پیروی کنند.


وی افزود: تکریم و بزرگداشت مقام زن در خانواده و جامعه، توسعه و تعمیق باورهای معنوی حاصل از آشنایی با بزرگ بانوی نمونه اسلام و ترویج آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.


حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: زنان نیز باید با الگو گرفتن از حضرت فاطمه (س) و دیگر شخصیت های بزرگ جهان اسلام در جهت حفظ جایگاه و منزلت خود گام بردارند و آنچه دین مبین اسلام واجب دانسته رعایت کنند و رسالت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.


وی اظهار کرد:‌ تمام ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) می‌تواند یک درس باشد و زنان با الگو گرفتن از آن حضرت که نمونه کامل عفاف، حجاب، عصمت و پاکدامنی بود می‌توانند راه سعادت و رسیدن به کمال را در پیش گیرند.


زنان و دختران مسلمان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) در تمام ابعاد زندگی خود به ویژه مسئله حجاب و عفاف می‌توانند همواره مروج اهداف این بانوی گرانقدر اسلام باشند و از اهداف وی که بزرگ‌ ترین آن ولایتمداری است پاسداری کنند.


پایان پیام/


۹۳/۰۲/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]