سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان از برگزاری مقاله نویسی با موضوع نقش حضرت زهرا(س) در مدیریت و اقتصاد خانواده در این شهرستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان ، ضمن تشریح برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن و مادر گفت: امسال برنامه های جشن میلاد کوثر متفاوت با سال گذشته برگزار می شود.


وی با بیان اینکه تفاوت برنامه های امسال با سال گذشته در نامگذاری سال جدید است، ادامه داد: این برنامه ها در سالجاری حول محور اقتصاد و فرهنگ و همچنین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

 

سهرابی اضافه کرد: برای برگزاری برنامه های جشن کوثر و بزرگداشت مقام زن ستاد بزرگداشت هفته زن در کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) قالهر با حضور اعضای کانون و نمایندگان دستگاه های اجرایی شهرستان از نیمه دوم فروردین جاری تشکیل شده است.


مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) روستای قالهر گفت: جشن میلاد کوثر امشب در حسینیه مسجد جامع قالهر برگزار می شود که در این برنامه از زنان نمونه و مادران شهدا تقدیر به عمل خواهد آمد.


وی بیان کرد: معرفی توانمندی های بانوان، تکریم از بانوان موفق در محله های قالهرنشست تربیت دینی و سبک زندگی اسلامی، مسابقه های نقاشی با موضوع مادر و زن، مقاله نویسی با موضوع نقش حضرت زهرا (س) در مدیریت و اقتصاد خانواده، برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه عفاف و حجاب، مسابقه طناب کشی نوجوانان، غبارروبی از مزار شهدا با حضور بانوان کانون، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و شرکت در نماز جمعه از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در قالهر است.


پایان پیام/


۹۳/۰۲/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]