سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: مسئولان کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، 12 اردیبهشت ماه سالجاری به نمایشگاه کتاب تهران اعزام می شوند.


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،افزود: 460 نفر از مسئولان کانونهای مساجد استان مرکزی و 40 نفر از مسولین کتابخانه های در صورت ثبت نام طی تور یکروزه به این نمایشگاه اعزام می شوند.

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، افزایش سرانه مطالعه کتاب و آشنایی با کتابهای جدید الانتشار را از اهداف اعزام مسئولان به نمایشگاه کتاب عنوان کرد.

حجت الاسلام ذوالفقاری همچنین ادامه داد: با اینکه فرهنگ کتابخوانی همچنان کمرنگ دیده می شود اما کتاب و کتابخوانی، هنوز در میان مخاطبان و علاقه مندان به مطالعه و تحقیق جایگاه ویژه خود را دارد و بخشی از سبد فرهنگی این اقشار را به خود اختصاص می دهد.

وی با اشاره به اینکه توسعه شبکه ارتباطی علاقه مندان به کتاب را بی نیاز نمی کند، تصریح کرد: این یک تصور غلط است که فکر کنیم توسعه شبکه ارتباطی اینترنتی، مخاطب و علاقه مندان به مطالعه و تحقیق را از کتاب بی نیاز کرده است.

مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد استان مرکزی اضافه کرد: هر چیز جای خود را دارد و کتاب و انتشار مکتوب و سنتی آن، همچنان بر حضور و ایفای نقش جدی خود تاکید می ورزد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سیاست گذاران فرهنگی باید به منظور ترویج فرهنگ تالیف و انتشار کتاب و کتاب خوانی در جامعه برای تولید علم بیشتر تلاش وافر نمایند.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی کتاب 10 اردیبهشت ماه سالجاری در مصلای تهران گشایش می یابد.


۹۳/۰۲/۰۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]