سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: تالیفات استاد مطهری برای تمامی سنین و زمینه هاست که از او برای تمامی نسل های آینده به یادگار مانده است


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی  گفت: بارزترین صفت شهید مطهری این است که او متفکر اسلامی عقل گراست.


وی با بیان اینکه استاد مطهری مسائل اساسی جهان اسلام را به اختلافات میان شیعه و سنی ترجیح می دادند افزود: آمریکا و غرب همواره پشتیبان رژیم صهیونیستی و در حال حاضر بحث شیعه و سنی یک موضوع مشترک بوده و استاد مطهری در این حوزه وارد عمل شده است.


حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: ‌استاد مطهری در عمرش خدمت به اسلام و مسلمین را سرلوحه زندگی قرار داد و با خدمت به طلاب، دانشجویان و دانش آموزان اثرات جاویدانی از خود به جای گذاشت و هم اکنون کتاب های ارزشمند ایشان در حوزه ها، دانشگاه ها و مراکز علمی تدریس می شود.


وی اضافه کرد: شهید مطهری نگاه وسیعی داشت و اسلام را در بعد تاریخی و گستره جهانی می‌دید و جهان اسلام را در متن واقعیت تحولات جهان امروز ارزیابی می کرد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم افزود: معلم باید از سعه‌ی صدر، وسعت دید و ظرفیت عاطفی بالایی برخوردار باشد و همیشه این آمادگی را داشته باشد که پای سخن هر دانش‌آموزی بنشیند.


وی با بیان اینکه رسالت معلم، بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی استوار است تصریح کرد: معلمان وظیفه‌ی مهمی در تربیت جامعه و در پرورش انسان های خلاق و نخبه بر عهده دارند.


پایان پیام/


۹۳/۰۲/۱۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]