سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان مرکزی از برگزاری مسابقه پیامکی با عنوان 'خطبه متقین' به مناسبت میلاد نخستین امام شیعیان حضرت علی(ع) خبر داد. 


به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی :حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، گفت: به مناسبت میلاد مولی الموحدین حضرت علی(ع) و امام محمدتقی جواد الائمه(ع) مسابقه پیامکی "خطبه متقین" در ایام میلاد نور برگزار می شود.


وی با اشاره به توزیع 5 هزار کتابچه بین علاقمندان در مساجد مصلاها و مدارس افزود: در این کتابچه 5 سوال طرح شده که علاقمندان باید پاسخ سوالات را به صورت یک عدد 5 رقمی تا 25 اردیبهشت به شماره 10008940861 پیامک کنند.


حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: به به مناسبت 13 رجب به 13 نفر از کسانی که پاسخ صحیح را پیامک کرده باشند به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.


دبیربنیاد غدیر استان مرکزی افزود:‌ محافل انس با قرآن کریم، همایش علمی پژوهشی، همایش دوچرخه سواری، چاپ و توزیع زیارت امین الله نیز درشب میلاد امام علی(ع) جهت قرائت در مساجد و حرم مطهرامامزادگان از دیگر برنامه های این بنیاد است.


پایان پیام/


۹۳/۰۲/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]