سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: اعضای کانون های مساجد باید با فعالیت ها و همت خود مساجد را به نقطه کمالی که مورد اشاره دین است برسانند



به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی روز گذشته(19اردیبهشت) درجلسه عقد تفاهم نامه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری شهرستان اراک که در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار شد گفت: حضور افراد در مسجد سبب تقویت روحیه دینی آنان می شود و هدف اصلی از اجرای طرح اوقات فراغت پیوند بیشتر ارکان مسجد و اهتمام به نماز های جماعت است.


وی افزود: به مقوله اوقات فراغت در متون دینی و روایی وحتی درقرآن کریم تاکید شده و خداوند در قرآن کریم به پیامبر(ص) امر فرمودند: هر جا اوقات فراغتی پیدا کردی حتما خود را مشغول کن.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: برنامه های اوقات فراغت باید در سه گروه دانشی، بینشی و توانشی گنجانده شود تا جوانان ونوجوانان درهمه جوانب ارتقا پیدا کنند.


وی با ابراز امیدواری از اینکه اوقات فراغت امسال از لحاظ کیفی رشد بیشتری داشته باشد، اظهار کرد: کلاس های آموزشی در طرح اوقات فراغت دارای سرفصل های منظم و تنظیم شده ای است که در پایان دوره با برگزاری آزمون به برگزیدگان گواهی نامه پایان دوره اعطا خواهد شد.


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری ادامه داد: تقارن ایام ماه های شعبان و رمضان در فصل تابستان را فرصت بسیار مغتنمی برشمرد و تصریح کرد: برای بهره مندی از فیوضات این مناسبت ها برنامه ریزی های خاصی انجام داده ایم.


در ادامه این نشست بین بیش از یکصد کانون فرهنگی هنری مناطق شهری و رستایی اراک تفاهم نامه طرح اوقات فراغت آسمانی های 8 امضا شد.


لازم به ذکر است، امروز مسئول و کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی جهت عقدتفاهم نامه اوقات فراغت به شهرستان کمیجان سفر می کنند.


پایان پیام/


۹۳/۰۲/۲۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]