سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ، با بیان اینکه حضرت علی(ع) در ارائه عدالت پیشروترین فرد مقتدر تاریخ است، گفت: حضرت علی(ع)به برقراری عدالت اجتماعی هم در مقام نظر و هم در مقام عمل توجه بسیاری داشتند.


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: مکتب اسلام با الهام از آیات قرآنی و روایات پیشوایان دینی بر اقامه عدل و قسط در جامعه انسانی تأکید فراوان دارد.

وی افزود: سیزدهم رجب یکی از مناسبت‌های مهم تاریخ اسلام، سالروز ولادت حضرت علی (ع) است که از دوران کودکی تا لحظه رحلت پیامبر اکرم (ص) قدم به قدم در رشد و توسعه اسلام با حضرت محمد (ص) بوده‌اند.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری با تأکید براینکه مردم و به‌ویژه جوانان در این ایام از روزه داری، طاعت و عبادت خداوند متعال و بهره‌گیری از بارش رحمت الهی غفلت نکنند، ادامه داد: اهالی مساجد در جای جای ایران اسلامی مراسم درخور و شایسته نخستین امام شیعیان حضرت علی(ع) برگزار کنند.

حضرت علی(ع)؛ پیشروترین مقتدر تاریخ
وی بیان کرد: حضرت علی(ع) در ارائه عدالت پیشروترین و تنها فرد مقتدر تاریخ است که بعد از پیامبر اسلام عدالت را با تمامی ابعاد آن در جامعه پیاده کردند.

  مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ،با اشاره به فضائل حضرت علی(ع)، اظهار کرد: مفهوم سخن حضرت محمد(ص) که فرموده‌اند من شهر علم هستم و علی باب آن، این است که تنها از طریق حضرت علی(ع) می‌توان به رسول گرامی اسلام رسید.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: برقراری عدالت اجتماعی در همه ابعاد آن یکی از اصول مهم و با اهمیتی است که حضرت علی(ع) در حکومت اسلامی هم در مقام نظر و هم در مقام عمل به آن توجه داشته است.




۹۳/۰۲/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]