سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان گفت:

همزمان با جشن میلاد امام علی(ع) شعب شعری با عنوان (ما علی(ع) را نشناختیم )برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی ،اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهراز توابع دلیجان ب گفت:‌ به مناسبت سیزدهم رجب المرجب و میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) مراسم شعر خوانی با حضور فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد دلیجان امشب (22اردیبهشت) در مسجد جامع قالهر برگزار می شود.


وی افزود:‌ زندگی حضرت علی (ع) در این مراسم به سه بخش سیاسی، ‌اجتماعی و حماسی تقسیم شده که بخش اجتماعی را دختران مقطع ابتدایی،‌ بخش سیاسی را پسران مقطع راهنمایی و بخش دبیرستان را دختران و پسران دبیرستانی به صورت شعرخوانی با یکدیگر اجرا می کنند.


مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان گفت:‌ زندگی فردی و اجتماعی، معاشرت با مردم و تربیت فرزندان و زمان قبل و بعد از ازدواج حضرت علی(ع)‌در بخش اجتماعی در قالب اشعاری تهیه شده که دختران مقطع ابتدایی آن را اجرا می کنند.


وی ادامه داد:‌ جنگ ها، راهکارهای حل مشکلات، سلحشوری ها، رشادت ها، مظلومیت امام علی(ع) و شهادت این امام بزرگوار نیز در بخش های سیاسی و حماسی به صورت شعر اجرا می شود.


سهرابی اظهار کرد:‌ اشعاری که در مراسم قرائت می شود از کتاب های شعر و دیوان اشعار مختلف تهیه شده که با زندگی حضرت علی(ع) مناسبت دارد.


پایان پیام/


۹۳/۰۲/۲۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]