سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه (ع) مسجد جامع شهباز از توابع شازند خبر از برگزاری همایش پیاده روی خانواده به مناسبت سوم خرداد داد.


به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ، مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) مسجد جامع شهباز از توابع شازندگفت:‌ به مناسبت سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر عزیز به همت این کانون و بخشداری و شهرداری شهباز همایش پیاده روی با عنوان وحدت برگزار می شود.


وی افزود: این همایش صبح جمعه دوم خرداد با حضور علاقمندان شرکت کننده از میدان امام حسین(ع) محله هفته تا ابتدای محله بازنه برگزار می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) مسجد جامع شهباز از توابع شازند با اشاره به برگزاری مسابقه کتبی بین شرکت کنندگان ادامه داد: مسابقه ای نیز با موضوع آزادسازی خرمشهر بین شرکت کنندگان برگزار و جوایز برگزیدگان آن در روز مبعث رسول اکرم(ص) اهدا می شود.


قربانی افزود:‌ به مناسبت سوم خرداد مراسمی نیز در مسجد برگزار و امام جماعت مسجد نیز در خصوص مقاومت و شهامت دلیرمردان ایران زمین و ایمان قلبی آنان سخنرانی خواهد کرد.


وی ادامه داد:‌ سوم خرداد روزی فراموش‌نشدنی در روزشمار تاریخ است و همه موظفیم که فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج دهیم.


پایان پیام/


۹۳/۰۲/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]