سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مجید محمودی، سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز(30اردیبهشت) در جلسه کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران گفت:اولویت برنامه های ارتحال باید تبیین تفکر و اندیشه امام (ره) باشد


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی ،‌ مجید محمودی، سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز(30اردیبهشت) در جلسه کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران گفت: هر ساله همزمان با 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران مراسم ویژه‌ای در بیت قدیمی بنیانگذار جمهوری اسلامی در شهرستان خمین برگزار می‌شود که امسال نیز شاهد برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم خواهیم بود.


وی تصریح کرد: در این ایام یک هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان به منظور تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند و مقدس خمینی کبیر راهی خمین و بیت‌قدیمی امام خمینی(ره) می‌شوند.


سرپرست معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: همچنین 20 هزار نفر از عزاداران خمینی از استان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.


محمودی توزیع 20 هزار بسته فرهنگی بین عزاداران، برگزاری مراسم شب شعر، نصب بنر و انعکاس برنامه‌های ارتحال در رسانه‌ها و صدا و سیما را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت 14 خرداد عنوان کرد.


وی با بیان اینکه افکار و آرمان‌های امام خمینی(ره)، روح انقلاب اسلامی و شناسنامه و هویت انقلاب است، گفت: سیره و منش امام راحل باید در جامعه و به‌ ویژه برای جوانان و نسل‌های آینده‌ تبیین شود که سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فرصت مناسبی برای پرداختن به این مهم به شمار می‌رود.


در ادامه این جلسه مقرر شد اعضای کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره)تا پایان اردیبهشت نظرات و پیشنهادات خود رابه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اعلام کنند.


پایان پیام/


۹۳/۰۲/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]