سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت:‌ آزاد سازی خرمشهر سوم غرور ملی ایران اسلامی را در برابر استکبار را به رخ جهانیان کشید.


به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت:‌ سوم خرداد روز ملی مقاومت و پیروزی غرورمندانه مردم ایران باید به نحو مطلوبی ارج گذاشته شود.

حجت الاسلام ذوالفقاری افزود:‌ فتح خرمشهر مربوط به قشر خاصی نیست به همین دلیل همه اقشار و گروه ها باید در بزرگداشت این روز همراهی و این روز مهم در تاریخ ملت ایران باید آن گونه که در شان آن است، گرامی داشته شود.


وی ادامه داد:‌ رزمندگان ما در دفاع مقدس و به خصوص در عملیات بیت‌المقدس با تکیه بر قدرت لایزال الهی توانستند دشمن را از جهات مختلف مورد حمله قرار داده و یکی از بزرگترین پروژه‌های نظامی معاصر را رقم بزند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه حماسه سوم خرداد باید همواره گرامی داشته شود و متعلق به یه روز نباشد گفت: نسل جوان باید با ثمرات هشت سال دفاع مقدس و حال و هوای آن زمان آشنایی بیشتری پیدا کنند.


وی گفت: آزاد سازی خرمشهر، غرور ملی ایران اسلامی را در برابر استکبار به رخ می کشد و به جهانیان نشان داد که هیچ قدرتی در برابر نیروی ایستادگی و مقاومت ایرانیان دلاور تاب نمی آورد.


حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی، از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود که ملت ایران از این میدان، پیروزمندانه خارج شد.


پایان پیام/


۹۳/۰۲/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]