سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

محمد مهدی کارکن، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه ساوه از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان (شهر خرم) به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی،محمد مهدی کارکن، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه ساوه ضمن تبریک به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و روز جشن مقاومت رزمندگان دلیر ایران اسلامی گفت:‌ این مسابقه نقاشی به همت کانون فرهنگی هنری ابوذر مسجد امیرالمومنین(ع) روستای سقانلیق ساوه جمعه دوم خرداد بین کودکان پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در مسجد برگزار می شود.


وی بابیان اینکه کودکان شرکت کننده در این مسابقه می توانند نقاشی های خود را با محوریت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر و هشت سال جنگ تحمیلی به تصویر بکشند افزود:‌ ایجاد روحیه مقاومت و بیان ایستادگی شجاعانه غیور مردان ایران اسلامی برای کودکان از اهداف برگزاری این مسابقه است.


مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه ساوه با اشاره به برپایی نمایشگاهی از آثار نقاشی کودکان در مسجد ادامه داد:‌ به تمامی کودکان شرکت کننده در مسابقه هدایایی به رسم یادبود و به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.


وی اضافه کرد:‌ کودکان با زبان نقاشی، آنچه از دفاع مقدس و خرمشهر شنیده‌اند به تصویر می کشند و با فرهنگ جبهه‌ها آشنا می‌شوند و ما نیز باید این کودکان را در این مقوله بسیار مهم و ارزشمند هدایت کرده و آموزش های لازم را به ایشان ارائه می دهیم.


کارکن ادامه داد:‌ خرداد ماه حماسه و ایثار است که آغاز این ماه یادآور فتح مردان بزرگی است که به فتح خرمشهر انجامید که امام خمینی(ره) از آن تعبیری تاریخی داشتند که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد".


پایان پیام/
۹۳/۰۳/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]