سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: عید مبعث روز ظلمت شکنی و پیوستن مردم به نور است.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) ، گفت: پیامبر اسلام (ص) برای جایگزینی اخلاق نیکو و پسندیده به جای ناپسندی ها مبعوث شد تا اخلاق انسان ها را اصلاح و کامل کند.


وی با بیان اینکه 27رجب روز ولادت اسلام است ادامه داد: امروز یکی از بزرگ ترین اعیاد اسلامی است که در این روز رسول خدا به پیامبری مبعوث و وحی الهی بر آن حضرت نازل شد.


حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به اهداف بعثت افزود:‌ تکمیل و ارتقای ارش های انسانی، تقویت و ارتقای تفکر،‌ دعوت به عدالت و رفع اختلافات از جمله اهداف بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) است.


وی با اشاره به نزول وحی بر پیامبر(ص) در شب مبعث گفت: خداوند به پیامبر فرمود که بخوان به نام پروردگاری که تو را خلق کرده این خدا والاست و والاترین است خدایی که بشر را آموزش داد و نوشتن را یاد بشر داد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تصریح کرد: عید مبعث روز ظلمت شکنی و حاکم شدن اخلاق های نیکو در جامعه و روزی است که مردم از ظلمات بیرون آمدند و به نور پیوستند.


وی همچنین، ارسال پیامک تبریک عید مبعث، برگزاری مراسم جشن و سخنرانی در مساجد دارای کانون فرهنگی هنری، توزیع پوستر عید مبعث، آذین بندی خیابان هایی که مساجد دارای کانون در آن محله واقع است را از جمله برنامه های این دبیرخانه در روزعید مبعث دانست.


پایان پیام/


۹۳/۰۳/۰۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]