سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

تفاهم نامه فعالیت های فرهنگی بین ستاد و دبیرخانه کانون هافرهنگی هنری مساجد استان مرکزی منعقد گردید.



به گزارش روابط عمومی کانون های هنری مساجد استان مرکزی، حسین شاکری مدیر کل و دبیر هیات هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد روز گذشته(12خرداد) جهت عقد تفاهم نامه فعالیت های فرهنگی بین دبیرخانه و ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جلسه ای که دبیر ستاد، معاون اداری مالی و رئیس شورای طرح و برنامه ستاد عالی حضور داشتند، شرکت کردند.


بر این اساس، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا سلیمانی دبیر ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت:‌ استان مرکزی به همه موارد تعهدش در تفاهم نامه سال 92 عمل کرد و امید است در سال 93 نیز این اتفاق بیفتد.


وی افزود:‌ اردوی بزرگ اعضای نوجوان کانون ها به اردوگاه همدان که کاری بزرگ و کشوری بود به نحو شایسته از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی انجام شد.


حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد:‌ استان مرکزی در ارائه طرح های بومی از جمله دوره مدیریت فرهنگی بشارت، نشریات تجربی، دوره امام شناسی، برگزاری جشنواره ها و اردوها بیشترین سهم را در بین استان های کشور داشته و با توجه به اعتمادی که ستاد از مجموعه دبیرخانه مرکزی داشته تاکنون مورد حمایت قرار گرفته است.


در ادامه این جلسه شاکری، مدیر کل و دبیر هیات هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: همانطور که از حوزه مساجد انتظار می رفت برنامه ریزی های خوبی در سطح کانون ها صورت گرفته و امید است.


وی اظهار امیدواری کرد: که برنامه های سال 93 با توجه به توانمندی های دبیرخانه استان به بهترین شکل و تاثیرگذار انجام شود.


در این جلسه بر اساس سهمیه مقرر شد استان مرکزی در سال جاری تعداد 24 کانون فرهنگی هنری در شهرها و روستاهای استان و تعداد 3 باب کانون تخصصی و سه خانه دیجیتال جدید راه اندازی کند.


پایان پیام/

۹۳/۰۳/۱۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]