سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

کانون های فرهنگی هنری جدید التاسیس مساجد شهرستان های ساوه و زرندیه تجهیز شدند.


به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، 16 باب کانون فرهنگی هنری جدید التاسیس مساجد شهری و روستایی ساوه و زرندیه به اقلام کتابخانه ای و تابلوی کانون به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تجهیز شدند.


بر اساس این گزارش، این اقلام شامل میز مطالعه، صندلی، قفسه کتابخانه ای و تابلوی کانون هستند که امروز به کانون های جدید التاسیس تحویل می شود.

 

در راستای ساماندهی کتابخانه های مساجد و رساندن این کتابخانه ها به حد استاندارد تجهیزات کتابخانه ای به ارزش 120 میلیون ریال به کتابخانه های کانون های مساجد ساوه و زرندیه اهداء می شود.


همچنین، به همت این دبیرخانه در طرح اوقات فراغت آسمانی های 8 بسته های فرهنگی و جزوات آموزشی با حضور مسئول و کارشناسان دبیرخانه در شهرستان های تابعه استان بین کانون های مجری طرح توزیع می شود.
 

پایان پیام/


۹۳/۰۳/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]